Friday, March 08, 2013

Perjalanan Menjadi Tetamu Allah Bersama Adam Bin Khir

Syukur Alhamdulillah. Hari ini pada tanggal 8 Mac 2013 saya dijemput lagi menunaikan umrah dan menjadi tetamu Allah seperti yg diidam-idamkan oleh semua orang islam.

Kali pertama saya menunaikan umrah ialah pada Mac 2011 yang lalu. Alhamdulillah pada umrah yang lepas saya berpeluang menunaikan umrah bersama isteri, mak saya, abah mertua dan bonda mertua.

Syukur Alhamdulillah kerana doa untuk dikurniakan cahaya mata dimakbulkan Allah.

Pada hari ini genap umur Adam 9 bulan. Alhamdulillah Adam dijemput menjadi tetamu Allah bersama saya, isteri dan 10 orang ahli keluarga.

Moga ibadat umrah kami diberkati Allah dan dipermudahkan urusan.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: